اعتماد مردم به نظام سلامت عامل موفقیت در امر واکسیناسیون استان

۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸:۲۵
کد خبر: ۱۲۷۶۶۲۶
اعتماد مردم به نظام سلامت عامل موفقیت در امر واکسیناسیون استان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: استقبال و مشارکت مردم در امر واکسیناسیون کرونا و کسب رتبه‌های برتر این دانشگاه در سطح کشور، مرهون اعتماد مردم به نظام سلامت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سیدجواد پورنقی در هفتمین رزمایش سفره احسان نبوی اظهار کرد: پوشش بالای واکسیناسیون در استان و کسب رتبه‌های برتر در این زمینه نسبت به دیگر استان‌های کشور، با اعتماد مردم به نظام سلامت و نیز مشارکت تمام دستگاه‌ها و نهادهای استان محقق شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با قدردانی از مردم و فعالان حوزه سلامت استان، عنوان کرد: پایگاه اجتماعی نظام سلامت بسیار قوی و غنی است و تلاش می‌کنیم تا با رصد و شناسایی خلا ها در حوزه سلامت، منابع را در جهت بیشترین بهره‌وری هزینه کنیم.

علی شاهینی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به خدمات بنیاد احسان در حوزه سلامت تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان صحرایی، کاروان سلامت، حمایت از کودکان ناشنوا، معلولان، سالمندان، بیماران سرطانی و صعب العلاج و... از جمله خدماتی است که این بنیاد ارائه می‌دهد.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای راه اندازی خدمات الکترونیکی سلامت در استان خراسان شمالی، افزود: در صورت ایجاد بسترها و راه اندازی این مهم، مردم در محروم‌ترین و مرزی‌ترین مناطق استان نیز می‌توانند از خدمات پزشکی و ویزیت‌های متخصصان بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، در هفتمین رزمایش سفره احسان نبوی که در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، دو تُن مواد غذایی پروتئینی در اختیار این دانشگاه قرار گرفت تا در بین گروه‌های هدف مادران باردار و شیرده استان توزیع شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز