فتنه تنها با تبیین و بصیرت افزایی خنثی می‌شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۹۹۱۵
فتنه تنها با تبیین و بصیرت افزایی خنثی می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در نشست هماهنگی مراسم یوم‌الله نهم دی، فتنه را فضای تیره‌وتار در جامعه و ابهام تفسیر کرد و گفت: فتنه تنها با تبیین و بصیرت افزایی خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در نشست هماهنگی مراسم یوم‌الله نهم دی و اولین جلسه گرامیداشت دهه فجر در تعریف فتنه، به ابهام و فضای تیره‌وتاری که در جامعه ایجاد می‌شود، اشاره کرد و گفت: این فضا نیاز به تبلیغ، تبیین و اطلاع‌رسانی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه حماسه نهم دی و حماسه‌آفرینی مردم در خنثی‌سازی توطئه دشمنان هم نیاز به تبیین دارد، افزود: علاوه بر مراسم محوری این مناسبت در مصلی، شایسته است مجموعه‌ها و دستگاه‌ها برنامه‌های ویژه بصیرت افزایی اجرا و گزارش آن را به ستاد ارسال کنند.

حجت‌الاسلام محمد سلطانی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی هم در این نشست به مراسم محوری ۹ دی اشاره کرد و گفت: این مراسم روز پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست ویژه‌برنامه‌های چند دستگاه ازجمله سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش‌وپرورش شامل برگزاری نشست‌های بصیرتی و تربیت راویان مکتب حاج قاسم سلیمانی اعلام شد.

همچنین در این نشست احکام مسئولان کمیته‌های زیرمجموعه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی به اعضا اعطا شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز