اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری بمناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان شمالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۰۳۴۶
اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری بمناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در خراسان شمالی
بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه بصیرت و میثاق با ولایت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «ابوالحسن حیدری» با اشاره به نهم دی ماه آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین سیزدهم دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» از برنامه ریزی برای برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری این اداره کل در این ایام خبر داد.

وی گفت: برگزاری شب شعر«روایت حبیب»، شب شعر و خاطره گویی، برگزاری 6 نمایشگاه عکس و پوستر، اکران فیلم سینمایی «منصور» ویژه هنرمندان و فعالان قرآنی، محافل ادبی، عصر شعر و مسابقات کتابخوانی از برنامه های اجرایی در دهه بصیرت می باشد.
«حیدری» با اشاره به اهمیت حادثه نهم دی و پرداختن به این موضوع با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، معرفی مستندها و فیلم های مرتبط با بصیرت، اهدای کتاب، اجرای تئاتر خیابانی، قصه گویی فاطمی و نمایشگاه عفاف و حجاب از جمله برنامه هایی است که به نحو شایسته برگزار خواهد شد.
وی، تصریح کرد: برگزاری نشست کتابخوانی، کتابت اشعار و احادیث مربوط به دهه بصیرت، برگزاری کارگاه نقاشی کودکان، معرفی تازه های نشر، صدور بیانیه، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، برگزاری مسابقه نقاشی، اهدا بسته های فرهنگی، طرح تلاوت نور و برگزاری چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان نیز از دیگر برنامه های قابل اجرا  در این ایام می باشد.
گفتنی است؛ نهم تا نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز