افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در راه های استان طی ۹ ماه سالجاری

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۱۹۰۹
افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در راه های استان طی ۹ ماه سالجاری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از افزایش 15 درصدی تردد خودروها در راه های استان طی 9 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت گفت : طی 9 ماهه امسال ورود 5 میلیون و 552 هزار و 216 دستگاه خودرو به استان ثبت شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.5 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت 5 میلیون و 496 هزار و 169 دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده است که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.72 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد : تردد خودروها به وسیله 51 دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده های استان ثبت و بصورت آنلاین مخابره می شود.

شهامت افزود: از ترددهای وسایل نقلیه عبوری از استان در آذر ماه تنها 3 درصد ماندگاری بیشتر از 2 روز در استان داشته اند.

وی با بیان این که در این مدت بیشترین متوسط تردد خودروها در محور شیروان و بالعکس بوده است، اظهارکرد: محور داراری بیشترین تردد (بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) سه راهی ایرج به اسفراین و بالعکس و اسفراین به بجنورد و بالعکس است همچنین محور دارای کمترین تردد (بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) صفی آباد به گراتی و بالعکس است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی ادامه داد : بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده های استان با توجه به محل صدور پلاک مربوط به استان های خراسان رضوی با 22درصد ، گلستان 9 درصد و مازنداران 8 درصد گزارش شده است.

به گفته وی ساعت اوج ترافیک در آذر ماه امسال 19 تا 20 بود که این ساعت در آذرماه سال گذشته14 تا 15 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز