بیش از ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۲۳۷۵
بیش از ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: ۳۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان تسهیلات در ۹ ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه این میزان تسهیلات در قالب ودیعه مسکن، کارگشاهی،اشتغال، فرهنگی و درمانی  به ۲ هزار و ۹۶۱ مددجوی زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است افزود: این تسهیلات از طریق منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانک مهر و رسالت به نیازمندان پرداخت شده است.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۲ هزار و ۶۱ نفر تسهیلات به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی گفت:  این صندوق در قالب کارگشایی هشت میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به هزار و ۶ نفر تسهیلات و در قالب اشتغال پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۳۹۷ نفر مددجو این نهاد تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی گفت: همچنین صندوق امداد ولایت به ۵۵۱ نفر مددجو در قالب تسهیلات مسکن شامل مسکن، عمرانی و ودیعه مسکن به ترتیب ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان، ۸۹۷ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۷ میلیون تومان پرداخت کرده است.

الهی راد اظهار داشت: ۳۰۷ مددجو دیگر نیز در قالب وجوه اداره شده، فرهنگی، کسب و کار و درمانی از این صندوق تسهیلات دریافت کرده اند.

وی گفت: همچنین  بانک مهر به ۸۱۷ نفر مددجو ۱۱ میلیارد و ۲۶۷ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است که از این تعداد ۵۹۰ نفر در قالب کارگشایی به ارزش پنج میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان ، ۱۱۵ نفر در قالب اشتغال به ارزش پنج میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و مابقی تسهیلات پرداختی در قالب ودیعه مسکن است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در همین رابطه بانک رسالت نیز به ۸۳ نفر به ارزش چهار میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

انتهای پیام
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز