ضرورت تقویت پایگاه هوایی شهر آباد با هدف توسعه اقتصادی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۲۸۰۴
ضرورت تقویت پایگاه هوایی شهر آباد با هدف توسعه اقتصادی
صبح امروز در دیدار فرمانده پدافند هوایی شهر آباد با استاندار خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد بر ضرورت تقویت این مجموعه با هدف توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا حسین نژاد در این دیدار گفت: پایگاه هوایی شهر آباد برای پروازها و فرودهای اضطراری می تواند مورد استفاده باشد و همچنین از این پایگاه می توان در بحث گمرک مانند صادرات محصولات کشاورزی استان به سایر نقاط بهره مند شد.

حسین نژاد افزود: با هدف تقویت و توسعه پایگاه هوایی شهرآباد باید بررسی شود در سهم اعتبارات استان از سطح ملی کمک به این پایگاه لحاظ شده است.

وی گفت: با هدف ایجاد امنیت پایدار دولت باید با ایجاد مشوق های مختلف، توزیع عادلانه امکانات و توجه بیشتر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از مهاجرت افراد به کلان شهرها جلوگیری کند.

حسین نژاد با قدردانی از نگاه و رویکرد اقتصادی فرمانده پدافند هوایی شهرآباد افزود: استان برای توسعه این پایگاه به لحاظ امکانات و اعتبارات آمادگی دارد و از سطح ملی هم پیگیر موضوعات خواهد بود.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار فرمانده پدافند هوایی شهرآباد به ارائه گزارش عملکرد پایگاه و پتانسیل آن در توسعه اقتصادی استان پرداخت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز