۱۲ کانون منتخب خراسان شمالی راهی رقابت در عرصه ملی، رویداد فهما شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۸۴۵۵۹
۱۲ کانون منتخب خراسان شمالی راهی رقابت در عرصه ملی، رویداد فهما شد
12کانون منتخب رواق های 12 گانه مرحله استانی رویداد ملی فهما در خراسان شمالی پس از اتمام داوری، برای رقابت در سطح ملی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی خبر از انتخاب کانون های برتر در مرحله استانی رویداد ملی فهما در رواق های 12 گانه داد.

«هاشم شیرازیان»، افزود: ارزیابی میدانی فعالیت های هر کانون در انتخاب برگزیدگان مرحله استانی در رواق های 12 گانه  نقش موثری داشته است، از سوی دیگر کسب 60-70درصد امتیاز رواق مورد نظر، دریافت مجوزالکترونیکی از سامانه فهما و کسب حداقل30-40 درصد امتیاز در رواق های نور و یک رواق از شبستان هنر  از شاخص های عمومی انتخاب کانون های برتر در هر رواق بوده است.

وی ادامه داد:رویداد ملی فهما در سومین دوره برگزاری خود و در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد با شعار «به توان مردم»  طراحی شد که شامل سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش ، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی بیش از 40 برنامه را در برداشت.

شیرازیان در ادامه مطلب فوق افزود: امسال و در سومین دوره برگزاری این رویداد،  دو هزار و 582  برنامه فرهنگی و هنری و آثار هنری تولیدی، اخبار و تولیدات چند رسانه ای  در این رواق ها توسط کانون های مساجد استان خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز