سپرده گذاری سه میلیاردی خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۶۴۲۱
سپرده گذاری سه میلیاردی خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از سپرده گذای حدود سه میلیارد تومانی خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه طی امسال ۳۷۵ فقره حساب جدید در  صندوق امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی افتتاح شده است، افزود: با این سپرده گذاری حدود سه میلیارد تومان جذب  منابع به نفع محرومین صورت گرفته است.

وی مشارکت خیران در افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت را زمینه ای در تسریع خدمت رسانی به نیازمندان  برشمرد و خاطرنشان کرد: این صندوق در زمینه های اشتغال، کارگشایی، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و حوزه عمرانی به نیازمندان وام های قرض الحسنه پرداخت می کند.

وی با  دعوت از خیران و نیکوکاران مبنی بر سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت با هدف کمک به نیامندان گفت: خیرانی که در این صندوق سپرده‌گذاری می‌کنند می‌توانند افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه گزارشی از فعالیت های این نهاد طی ۹ ماهه سال جاری  ارائه کرد و ادامه داد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت طی امسال به ۲ هزار و ۱۶۱ خانوار نیازمند استان تسهیلاتی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: این صندوق طی امسال هزار و ۶ فقره تسهیلات کارگشایی،۳۹۷ فقره تسهیلات اشتغال، ۵۵۱ فقره تسهیلات خدمات مسکن در قالب ساخت، عمرانی و ودیعه مسکن و باقی مانده در قالب درمانی و فرهنگی به نیازمندان اعطا کرده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز