استاندار خراسان شمالی : بهبود وضعیت و رفاه مردم خواسته شهدا از مسئولان است

۱۴۰۰/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۷۲۶۴
استاندار خراسان شمالی : بهبود وضعیت و رفاه مردم خواسته شهدا از مسئولان است
صبح امروز استاندار خراسان شمالی در آیین تکریم مادران و همسران شهدای استان گفت: اعتلای کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم می تواند بخشی از جانفشانی های شهدا و ایثارگران و صبر و بردباری خانواده های آنان را جبران کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا حسین نژاد گفت: جنگ ما جنگ شکم، نان و معیشت نبود بلکه حفظ و اعتلای ارزش ها و مسائل دینی و ایمانی بود و باید مراقب باشیم تا دشمنان این هدف را با توطئه به سمت نیازهای مادی سوق ندهند.

حسین نژاد اقدامات و کارهای مسئولان را در برابر صبر و بردباری خانواده های شهدا کوچک دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام مسیر حرکت خود را پیدا کرده است.

وی گفت: تا زمانی که به ارزش های دینی و حرمت خون شهدا و جانبازان اعتقاد داشته باشیم هیچ تهدید و توطئه ای نمی تواند به نظام جمهوری اسلامی آسیب برساند و باید بدانیم اگر امروز کشور ایران با اقتدار پای میز مذاکرات حضور دارد به واسطه ایمان به خدا، حضور مردم و منویات مقام معظم رهبری است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه به لحاظ ایجاد درآمد جزو استان های آخر در کشور هستیم، افزود: در هر جایگاهی باید برای اعتلای کشور استان تلاش کنیم تا پاسخگوی بخشی از جانفشانی های شهدا و ایثارگران باشیم.

محمدرضا حسین نژاد گفت: با اعتبارات محدود استانی توسعه رقم نمی خورد و باید تلاش کنیم با بهره مندی درست از قابلیت های استان قوی تر از گذشته کار کنیم و سطح درآمد استان را بالا ببریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز