چهارمین کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» در بجنورد برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۷۶۸۸
چهارمین کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» در بجنورد برگزار می شود
چهارمین کارگاه آموزشی «از ایده تا محصول» از مجموعه برنامه های دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در نگارخانه بجنورد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، با هدف کمک به بــازار محصــولات و خدمــات فرهنگــی در راســتای بوم‌فرهنــگ استان و ایجاد فرصتــی مناســب بــرای ســرمایه گذاری در ایــن زمینــه، چهار کارگاه آموزشی با محوریت تولید آثار فرهنگی و نزدیک شدن آثار به اهداف جشنواره طراحی و از سیزدهم دی ماه آغاز شد که آخرین کارگاه عصر روز سه‌شنبه بیست و هشتم دی‌ماه در نگارخانه بجنورد برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی که از ساعت 17 و با تدریس استاد «مسعود زمانی» در نگارخانه بجنورد برگزار می شود، ضمن تبیین پروسه تولید محصول از ایده تا نحوه تبدیل شدن به محصول و کالای فرهنگی، طرح های اولیه شرکت کنندگان بررسی و نکات اصلاحی ارائه می شود.
تولید آثار فرهنگی و نزدیک شدن آثار به اهداف جشنواره کالاهای فرهنگی از جمله اهداف برگزاری کارگاه‌های آموزشی «از ایده تا محصول» است که علاقه مندان برای حضور در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09392154128 تماس حاصل کنند.
گفتنی‌است؛ دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی در سه بخش «نوشت افزار»، «هدایای فرهنگی» و «عروسک» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا پنجم بهمن ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.
بر اساس تقویم دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی که با توجه به استقبال خوب علاقه مندان یک بار تمدید شده است، داوری آثار هشتم تا دهم بهمن و آئین اختتامیه و اعلام برگزیدگان چهاردهم بهمن ماه برگزار می شود.
 
انتهای پیام
نظر شما