راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان با حمایت‌های ملی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۸۸۲۲۴
راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان با حمایت‌های ملی
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت های ملی برای راه اندازی بیمارستان صحرایی ارتش در راز و جرگلان گفت: با استفاده از ظرفیت هایی که در کمیسیون مجلس وجود دارد و همچنین پیگیری ها در سطح وزارتخانه بهداشت، به دنبال راه اندازی این مرکز درمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سیدمحمد پاکمهر اظهار کرد: بیمارستان صحرایی ارتش که در حال حاضر از سوی این نهاد ایجاد شده، فرصتی برای همه ما به وجود آمده است تا با ظرفیت هایی که داریم در جهت خدمت رسانی به مردم و بهره برداری این مرکز درمانی کمک کنیم.

وی گفت: طی جلساتی که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و نیز مدیران کل حوزه وزارتی داشتیم، موضوع این بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان نیز مطرح شد، چرا که استان در مسیر تامین نیروهای تخصصی و کادر درمان این بیمارستان تنگناهایی دارد که ما هم برای رفع این دغدغه در سطح وزارتخانه پیگیر هستیم و هم از ظرفیت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه احداث یک بیمارستان و مرکز درمانی مجهز از آرزوهای دیرینه مردم راز و جرگلان است، عنوان کرد: قطعا راه اندازی بیمارستان استاندارد 64 تختخوابی به قوت خود باقی است چرا که بیمارستان صحرایی ارتش نمی تواند جایگزین بیمارستان اصلی شهرستان باشد.

وی تصریح کرد: بیمارستانی که ارتش ایجاد کرده دارای دو بخش مردان و زنان است و در حال حاضر یک فرصت طلایی برای حوزه سلامت شهرستان محسوب می شود که با نگاه جهادی و انقلابی که در دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد، از این فرصت به نفع مردم استفاده خواهد شد.

 دکتر پاکمهر اشاره ای نیز به خدمات اورژانس هوایی استان داشت و عنوان کرد: بیش از 70 درصد خدمات این اورژانس در حال حاضر به مردم شهرستان راز و جرگلان ارائه می شود تا بخشی از دغدغه های حوزه سلامت و درمان مردم این منطقه مرزی و محروم را رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه راه اندازی بیمارستان ارتش در راز و جرگلان، مقدمه برخورداری مردم این منطقه از بیمارستان مجهز و استاندارد خواهد بود، افزود: البته نیازهایی هم بیمارستان صحرایی ارتش دارد که قرار است ۴۰۰ متر مربع دیگر هم به مساحت آن افزوده شود، همچنین پد هلیکوپتر و دیگر تجهیزات و امکانات مورد نیاز از سوی ارتش تامین شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز