مباحث فرهنگی و آموزشی اساس پیشرفت یک جامعه است

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۹۱۳۵
مباحث فرهنگی و آموزشی اساس پیشرفت یک جامعه است
ظهر امروز در دیدار مدیران مجموعه وزارت آموزش و پرورش در استان با استاندار خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد گفت: اعتقاد دارم پایه و اساس پیشرفت یک اجتماع در توجه به مباحث فرهنگی و آموزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد رضا حسین نژاد در این دیدار گفت: یکی از مهمترین دلایل وجود مشکلات اقتصادی غفلت در مباحث فرهنگی و آموزشی در جامعه است که نیازمند توجه بیشتر ویژه و خاص است. حسین نژاد با تاکید بر اینکه برای جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان ارزش ویژه ای قائل هستم، افزود: در استان خراسان شمالی شرایط سخت اقتصادی بر آن حاکم است بنابراین بحث آموزش در راستای بستری سازی برای رشد و توسعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر انجام اقدامات ویژه همراه با خلاقیت در تمامی حوزه های آموزش و پرورش استان، گفت: باید در شورای آموزش و پرورش استان موضوعات این حوزه به ویژه وضعیت مدارس با حساسیت خاصی پیگیری و با کمک یکدیگر موانع برطرف شود.

حسین نژاد در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در فرهنگسازی جامعه، افزود: خراسان شمالی به رغم داشتن مشکلات اما از نیروی انسانی توانمند و با فکر و اندیشه بالا برخوردار است که در جهت اعتلای استان تلاش می کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز