اهداف دولت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با جدیت پیگیری خواهد شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۹۱۴۸
اهداف دولت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با جدیت پیگیری خواهد شد
استاندار خراسان شمالی گفت:اهداف دولت در استان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا حسین نژاد در دیدار دکتر قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاون پارلمانی ریاست جمهوری افزود : برای رسیدن به این هدف، معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با ایجاد زمینه هم افزایی بین نماینده دولت و نمایندگان مجلس می تواند ما را در توسعه و آبادانی استان و تحقق اهداف دولت یاری کنند.

وی با بیان اینکه برای سپردن مسئولیت، تعلق خاطر فرد به نظام مقدس جمهوری و همسو بودن با سیاست های دولت حائز اهمیت است،گفت: باید از افراد متعهد و متخصص و وابسته به نظام و همسویی با تفکرات دولت بهره مند شد.

حسین نژاد با اشاره به تغییر هوشمندانه با خرد لازم و هدف گذاری بعنوان رمز موفقیت و تسریع در پیشرفت و توسعه استان افزود: در این مسیر از همفکری طیف های مختلف که دارای فصل مشترک فکری و همسویی با دولت و متعهد به انقلاب اسلامی و نظام هستند استقبال میکنیم چرا که نماینده عالی دولت در استان ، استاندار همه گروهها و نیروهای ارزشی و متعهد به نظام و انقلاب است.

وی افزود: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی عبادت است و ما سرباز این نظام هستیم و استاندار وامدار دولت است نه جناح و گروه های سیاسی و مجری سیاست های دولت و منویات رهبری می باشد. قاسم جعفری نیز در این دیدار با ابراز مصرت از انتصاب استاندار بومی توسط دولت گفت: معاونت امور نظارت و هماهنگی معاون پارلمانی رئیس جمهور در راستای هم افزایی و ایجاد تعامل سازنده بین دولت و مجلس در کنار استانداران و نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز