استاندار خراسان شمالی : پشتوانه مردمی نظام عامل اساسی در مقابله با استکبار جهانی است

۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۳۲۴۳
استاندار خراسان شمالی : پشتوانه مردمی نظام عامل اساسی در مقابله با استکبار جهانی است
استاندار خراسان شمالی صبح امروز در مراسم محوری یوم الله ۱۲ بهمن ماه به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن، گفت: حمایت و پشتوانه مردمی نظام مهمترین و ارزشمندترین عامل برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد در این مراسم گفت: تصویب و اجرای لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تبعیض طبقاتی، ناعدالتی های اجتماعی و گسترش بی بند و باری از جمله اقدامات سیستم ستمشاهی بود که چیزی جز ذلت برای مردم ایران نداشت و موجب آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357 شد.

دکتر حسین نژاد با بیان اینکه استکبار جهانی عزت، شرف و اقتدار ملت ایران را نشانه گرفته بود، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان ادامه داشت که منجر به تحمیل جنگی هشت ساله شد اما فرزندان غیور ایران اسلامی با ایستادگی و جانفشانی از خاک کشور دفاع کردند و موجب حیرت جهانیان شدند.

وی گفت: امروز باید در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه داشته باشیم چرا که دشمنان به بهانه های مختلف سعی در ایجاد تفرقه میان مردم و نظام جمهوری اسلامی دارند.

دکتر حسین نژاد اقتدار امروز ایران اسلامی را برگرفته از ایمان، حضور مقام معظم رهبری و مردم دانست و افزود: با انسجام و هم افزایی می توانیم هر نوع تحریم و توطئه ای را شکست دهیم و با مقابله در برابر استکبار جهانی حامی و پناهگاهی امن برای مظلومان جهان باشیم.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم زنگ انقلاب توسط نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی نواخته شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز