توجه به استاندارد با هدف توسعه تولید داخلی یک رسالت است

۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۸۴۰۸
توجه به استاندارد با هدف توسعه تولید داخلی یک رسالت است
در دیدار معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد با استاندار خراسان شمالی، دکتر محمد رضا حسین نژاد گفت: توجه به مسئله استاندارد با هدف توسعه و جهش تولید داخلی یک رسالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد در این دیدار گفت: استاندارد یکی از مباحث اصلی در توسعه کشور است و باید باور اجتماعی در خصوص داشتن کیفیت بالای تولیدات داخلی دارای نشان استاندارد افزایش یابد.

دکتر حسین نژاد با تاکید بر اینکه نشان استاندارد باید موجب اطمینان خاطر در مصرف کننده شود، افزود: توجه به مسئله استاندارد و جهش تولید داخلی همراه با افزایش کیفیت کالاها یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی است و ارتقاء جایگاه استاندارد باید به گونه ای باشد که کالای دارای نشان استاندارد کشور ما در سطح بین المللی نیز دارای ارزش و اعتبار باشد.

دکتر حسین نژاد همچنین از اعلام آمادگی استان خراسان شمالی مبنی بر پیگیری و اجرای تفاهم نامه های سازمان ملی استاندارد با کشور ترکمنستان با هدف تحقق سیاست های دولت مردمی خبر داد. معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار با تقدیر از نگاه و توجه ویژه دکتر حسین نژاد به مسئله استاندارد، گفت: سازمان ملی استاندارد به دنبال احقاق حقوق مردم در موضوعات کیفیت محصولات، هوای پاک، ایمنی و سلامت است.

احسان ساده احیا جایگاه نظام استاندارد را از تاکیدات دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: توجه به مسئله استاندارد موجب افزایش همکاری های بین المللی و صادرات محصولات خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز