روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ در خراسان شمالی توزیع می شود

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹:۵۲
کد خبر: ۱۳۰۹۴۱۴
روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ در خراسان شمالی توزیع می شود
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: اکنون روزانه ۸۰ تن گوشت مرغ کشتار روز در بازار استان توزیع می شود و کمبودی در تامین این محصول وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهرداد داودزاده افزود: در شرایط معمول نیاز بازار استان به گوشت مرغ کشتار روز روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن از این محصول است اما در آستانه شب عید روزانه ۸۰ تن معادل ۲ برابر نیاز در بازار توزیع می شود و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مشکلی در تامین اقلام اساسی شب عید در استان وجود ندارد و این اقلام دوبرابر میزان تامین شده در آستانه نوروز ۱۴۰۰ است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: توزیع ۴۹۹ تن گوشت مرغ منجمد کارتنی با قیمت ۲۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم هم در حال انجام است.

داودزاده درباره تامین میوه شب عید در استان گفت: ۴۰۰ تن سیب و پرتقال برای توزیع در بازار شب عید استان تامین و وارد استان شده است که این محصول با قیمت مصوب در روزهای پایانی اسفندماه عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هنوز قیمت سیب و پرتقال شب عید تعیین نشده است خاطرنشان کرد: تامین سیب و پرتقال تا ۲ برابر این میزان هم امکان پذیر است و در صورت نیاز میوه های شب عید تامین و وارد می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه بهاره به شیوه سال های گذشته برگزار نشد اما برگزاری فروش فوق العاده فرصتی است تا اجناس مورد نیاز شب عید بویژه پوشاک با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی درباره فروش فوق العاده در واحدهای صنفی در آستانه سال نو گفت: واحدهای صنفی زیر نظر اتحادیه ها می توانند نسبت به فروش فوق العاده اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز