تزریق ۷هزار و ۶۷۱ دوز واکسن کرونا طی ایام نوروز در خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۲:۳۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۱۴۵۹۷
تزریق ۷هزار و ۶۷۱ دوز واکسن کرونا طی ایام نوروز در خراسان شمالی
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: از آغاز تعطیلات سال نو تا روز 13 فروردین‌ماه جاری، 7671 دوز واکسن کرونا در مراکز تحت پوشش این دانشگاه تزریق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا اکبری با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در ایام نوروز، تعداد 1438 مربوط به نوبت اول، 2666نوبت دوم و3527 نیز نوبت سوم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه واکسیناسیون هیچگاه تعطیل نیست، افزود: مراکز واکسیناسیون طی تعطیلات سال نو و ایام نوروز فعالیت خود را با قوت بیشتری ادامه دادند و پذیرای شهروندان و مراجعان برای ارائه خدمات بودند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا است، تصریح کرد: بر اساس آخرین بروزرسانی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان، اسفراین و جاجرم در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌های فاروج، راز و جرگلان و گرمه در شرایط نارنجی قرار دارند.

دکتر اکبری ضمن دعوت از آحاد مردم برای دریافت واکسن کرونا، عنوان کرد: با توجه به بازگشایی کامل مدارس از امروز 14 فروردین‌ماه، تزریق واکسیناسیون کودکان 5 تا 18 سال اهمیت دارد.

وی میزان تزریق واکسن نوبت اول گروه سنی 5 تا 18 سال استان را 110607نفر و نوبت دوم را 80199 نفر اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حتما نسبت به دریافت واکسیناسیون خود اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز