آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت بخشی از محور باغلق _ یکه سعود و تخصیص یک دستگاه لودر به شهرستان راز و جرگلان

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۱۶۱۰۱
آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت بخشی از محور باغلق _ یکه سعود و تخصیص یک دستگاه لودر به شهرستان راز و جرگلان
عملیات اجرایی روکش آسفالت محور باغلق _ یکه سعود در شهرستان راز و جرگلان به طول 6،8 کیلومتر در نخستین روزهای کاری 1401آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعتبار اجرای این پروژه را 40 میلیارد ریال برشمرد و گفت: این محور 15 اردیبهشت امسال به بهره برداری خواهد رسید و 8 هزار و 925 خانوار از بهسازی راه بهره مند خواهند شد.

وی افزود: شهرستان راز و جرگلان دارای 438 کیلومتر راه روستایی است که 222،4 کیلومتر آن آسفالت و انعقاد قرارداد و تامین قیر برای اجرای 25 کیلومتر راه روستایی و فرعی در این شهرستان انجام شده است و طی 3 ماه آتی با توجه به میزان تخصیص اعتبارات اجرا می شود.

وی اظهارامیدواری کرد: در صورت تسویه مطالبات پیمانکاران راه های روستایی و تخصیص منابع اعتباری متناسب در سال مالی 1401، بخش مهمی از نیاز ضروری شهروندان و روستانشینان در این شهرستان برطرف شود.

شهامت در خاتمه با اشاره به تحویل یک دستگاه لودر نو، طی هفته جاری به اداره شهرستان افزود: احداث راهدارخانه مرکزی شهرستان راز و جرگلان و پیشنهاد احداث راهدارخانه یکه سعود در راستای تقویت بهسازی زیرساخت های این شهرستان در حال انجام است و بهسازی تدریجی راه های شهرستان متناسب با اعتبارات انجام می شود.

انتهای پیام

نظر شما