شهدا و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی عزت و اقتدار آفریدند

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۳۱۷۱۵۹
شهدا و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی عزت و اقتدار آفریدند
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان آوینی و صیادشیرازی در محل مرکز بهداشت بجنورد گفت: شهدا و یادگاران 8 سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی عزت و اقتدار آفریدند و امروز قدرت پوشالی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه در حال فروریختن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سردار اسماعیل فرجی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان آوینی و صیادشیرازی که با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جمعی از معاونان، روسا و کارکنان در محل مرکز بهداشت بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: انتخاب ما بین راه حق و راه باطل است، یک راه، مسیر شیطان و راه دیگر، مسیر به سمت خداست باید مسیر را خود انتخاب کنیم، خدا در وجود انسان عقل قرار داده تا از طریق آن زندگی خود را مدیریت کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ازجمله حاج قاسم سلیمانی و ۱۷هزار شهیدی که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند از جمله شهیدان صیاد شیرازی و آوینی افزود: در ماه مبارک رمضان چندین حادثه متاسفانه در کشور رخ داد که کام ما را تلخ کرد. حادثه برای علمای اهل سنت در گنبد و به شهادت رساندن دو تن ار علما در حرم مطهر رضوی از جمله آن بود.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه جبهه استکبار برای اختلاف‌افکنی در بین مسلمانان شگرد دارد، عنوان کرد: مصادیق این شگردها و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از گذشته تا کنون بسیار بوده است، چرا که جبهه استکبار متوجه شده است تمدن اسلام ناب می‌تواند تمدن غرب را به چالش بکشاند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر امروز جنگ ترکیبی و هوشمندانه‌ای را شروع کرده‌اند تا در حوزه داخلی و منطقه ایجاد ناامنی کنند، تصریح کرد: ترور و عملیات‌هایی که توسط وهابیت انجام می‌شود ازجمله آن است که همیشه با شکست مواجه شده‌اند.

وی عنوان کرد: رژیم اشغالگر متوجه شده در حال سقوط است و آمریکایی‌ها در منطقه اعتباری ندارند و قدرت پوشالی آن‌ها در حال فرو ریختن است چرا که جمهوری اسلامی با هدایت رهبری حکیم دانا و شجاع و نیز تولید قدرت نیروهای مسلح و یادگاران ۸سال دفاع مقدس و شهدا، باعث شده است از تمام تهدیدات، فرصت لازم را به دست بیاوریم‌.

وی گفت: هرچند تحریم‌ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد اما با همت و تلاش مدیران انقلابی و مسئولان دلسوز می‌توانیم بر این مشکلات فائق بیاییم، چرا که ملت ایران از پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار گرفتند و امروز به برکت جمهوری اسلامی، پرچم جبهه مقاومت در منطقه بالاست و این جبهه در آینده نزدیک جرثومه فساد را محو خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما