اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی برای خرید مرغ های گرم تولیدی

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۷۶۴۵
اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی امور دام خراسان شمالی برای خرید مرغ های گرم تولیدی
مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم جهاد کشاورزی خراسان شمالی از اعلام آمادگی شرکت پشتیبانی این استان برای خرید مرغ های گرم تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا صادق با اشاره به افزایش جوجه ریزی مرغداران در روزهای پایانی سال اظهار کرد: مصادف شدن ماه مبارک رمضان بعد از عید نوروز سبب شده تا حجم کار بسیاری از رستوران ها و یا خرید مرغ گرم مردم کاهش یاید که کاهش تقاضا برای خرید گوشت مرغ گرم موجب شده تا در فروش مرغ های تولیدی کمی با مشکل مواجه شویم.

وی گفت: البته در حال حاضر این مشکل در تمام کشور وجود دارد که مقطعی بوده و به زودی حل می شود.

صادق افزود: از سوی دیگر این سازمان، برنامه ریزی های مختلفی را برای حل این مشکل داشته که یکی از آن ها این بوده که واردات گوشت مرغ گرم به استان برای چند روزی ممنوع شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر توزیع گوشت مرغ منجمد در استان به شدت کاهش یافته و این گوشت فقط در برخی از مناطق حواشی شهرها و مناطق آسیب پذیر به فروش خواهد رسید.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین فروش مرغ زنده به سایر استان ها همچون خراسان رضوی و یا جنوبی برای مرغداران آزاد شده و مجوزهای لازم نیز برای انجام این کار ارائه می شود.

وی تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اعلام کرده که آمادگی خرید مرغ گرم مرغداران با قیمت مصوب را دارد و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مشکل به وجود آمده مقطعی است و با تدابیر اندیشیده شده به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز