استاندار خراسان شمالی : ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال ضروری است

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۷:۲۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۱۹۵۲۰
استاندار خراسان شمالی : ترسیم اهداف توسعه استان در راستای تحقق شعار سال ضروری است
استاندار خراسان شمالی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بجنورد گفت : برای ترسیم اهداف آینده استان در محورهای آب ، کشاورزی ، دامپروری ، صنعت، معدن، تجارت و گردشگری باید در راستای تحقق شعار سال قدم برداشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد افزود : برای رسیدن به هدف گذاری های استان باید با کمک مدیران دستگاه های اجرایی نقشه راهی در مسیر اجرایی شدن شعار سال دنبال کرد و دراین راه سهم تمام ادارات نیز احصا شود .

وی یکی از معضلات کشور و به تبع آن استان را اتلاف بیهوده آب دانست و گفت : مدیران متولی باید پیگیر حل این معضل باشند.

دکتر حسین نژاد تصریح کرد : توجه به حوزه آب های مرزی و توجه به تجهیز چاه ها و توزیع این آب در سطح استان و اتخاذ تمهیدات لازم در جهت افزایش کیفیت و طعم آب بجنورد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به حوزه معادن نیز اشاره ای داشت و گفت : تاسیس شرکت های تعاونی و سهیم شدن مردم به ویژه برای معدن آلبلاغ اسفراین و توسعه صنایع پایین دستی می تواند موجبات اشتغالزایی و رفع دغدغه های خانواده ها را فراهم آورد .

دکتر حسین نژاد با تاکید بر اینکه تولیدات و محصولات استان باید به بازارهای بین المللی نیز عرضه شود ، افزود: با عرضه این محصولات در سطح ملی و بین المللی شاهد افزایش سطح درآمد استان خواهیم بود.

وی گفت : تولیدات استان باید بومی و در راستای تجاری و برند سازی و ایجاد اشتغال پایدار باشد بنابراین برای تحقق این مهم ، مسائل و مشکلات باید اولویت بندی و هدف‌گذاری ها مشخص باشد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز