دسترسی مناطق محروم خراسان شمالی به پزشکان متخصص افزایش یافت

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۲۴۲۰۰
دسترسی مناطق محروم خراسان شمالی به پزشکان متخصص افزایش یافت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از بازجذب تعدادی از پزشکان متخصص به استان و نیز فعالیت تمام وقت متخصص قلب در شهرستان جاجرم در راستای کاهش مراجعات به مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا جمعه‌زاده با اعلام این خبر گفت: درسال گذشته، تعداد ۵۹ نفر متخصص سهمیه استان خراسان شمالی برای شروع به کار دعوت شدند که از این تعداد، 4 پزشک برای همکاری مراجعه نکردند.

وی با بیان اینکه دو نفر متخصص بیهوشی، یک نفر متخصص قلب و یک نفر متخصص جراحی عمومی به دلیل شرایط خاص خود نتوانستند شروع به کار کنند، تصریح کرد: با پیگیری و رایزنی‌های انجام‌شده، موفق شدیم تمام شرایط برای شروع به کار متخصصان را فراهم کنیم تا بتوانیم سطح خدمات درمانی را در استان ارتقا دهیم.

وی افزود: هم اکنون با حضور این پزشکان متخصص در شرایط محرومیت استان، نیاز درمانی و دسترسی مردم به متخصص تا حدود زیادی مرتفع شده و برای تأمین کامل نیاز استان در راستای حضور متخصصان بیشتر، پیگیری‌های لازم با وزارت بهداشت انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین از بهره‌مندی شهرستان گرمه و جاجرم از متخصص قلب بصورت تمام وقت خبر داد و گفت: تا پیش از این، بیماران قلبی شهرستان گرمه و جاجرم توسط متخصص داخلی ویزیت و در موارد نیاز به شهرستان‌های هم‌جوار اعزام می‌شدند.

دکتر جمعه‌زاده عنوان کرد: با پیگیری‌های مداوم در معاونت درمان دانشگاه توانستیم پوشش کامل تخصص قلب را در تمام روزهای ماه به بیمارستان جوادالائمه شهرستان جاجرم اضافه کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز