تاکید بر احداث دروازه قرآن در ورودی اسفراین

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۷۰۱۸
تاکید بر احداث دروازه قرآن در ورودی اسفراین
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در دیدار با فرماندار اسفراین گفت: کارآمدی نظام در گرو اطاعت از ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، "تقی صادقی" در این دیدار بر ولایت پذیری تاکید کرد و کارآمدی نظام را در گرو اطاعت از ولایت دانست.

وی افزود: رویکرد قرارگاهی عمل کردن در کارها را می بایست مد نظر قرار دهیم و دستگاه های فرهنگی در کنار هم می توانند موثر و نتیجه بخش باشند.
 وی بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی جایگاه خود را بایستی در بین مردم پیدا کند و باید کار بیشتری در این زمینه انجام شود. 
دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی به احداث دروازه قرآن در ورودی اسفراین تاکید و تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های اسفراین در زمینه قرآن، تکریم پیشکسوتان قرآنی را نیز یکی از اولویت های مهم خواند .
"صادقی" با اشاره به اینکه کار فرهنگی باید تداوم داشته باشد خاطرنشان کرد: یکی از ملزومات توفیق در عرصه فرهنگ این است که اقتصاد و فرهنگ به کمک یکدیگر بیایند و کارخانجات اسفراین با توجه به مسئولیت اجتماعی شان از هنر و هنرمند و فعالان رسانه ای بطور ویژه و سازنده حمایت کنند.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین توجه به امر مد و لباس و تقویت پوشش دینی را یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها نام برد. 
"صادقی" بازسازی تالار استاد شاهد در اسفراین را یکی از نیاز های مهم اسفراین تلقی کرد و گفت: این اقدام گره گشای بسیاری از مشکلات اهالی تئاتر اسفراین خواهد بود.
"مسلم نوری"فرماندار اسفراین نیز در این نشست لازمه رشد اقتصادی، اجتماعی هر جامعه را در گرو رشد فرهنگ آن جامعه دانست و تاثیرگذاری فرهنگ بر جامعه را انکارناپذیرتوصیف کرد. "نوری" اگر همه دستگاه های فرهنگی به ویژه وسنگاهای عضو شورای فرهنگ عمومی با یکدیگر هم افزایی داشته باشند، اتفاقات و اقدامات قابل توجهی رخ خواهد داد.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین، بازسازی و توسعه تالار استاد شاهد مجتمع فرهنگی، هنری نسیم اسفراین را نیازمند توجه و تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و شورای برنامه ریزی اسفراین دانست و برگزاری بیش از پیش برنامه های فرهنگی، هنری و دینی در پارک های سطح شهر اسفراین و به ویژه در سالن آمفی تئاتر این شهرستان خواستار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز