بیکاران نا امید از یافتن شغل نباشند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۰:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۹۵۶۹
جلسه هم اندیشی کاریابی های غیر دولتی سطح استان خراسان شمالی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مسئولین کاریابی های غیر دولتی استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موسسه تحت مدیریت خود، نسبت به عدم مراجعه افراد جویای کار به این مراکز گلایه نمودند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کاریابی های غیردولتی در شهرستانها با شناسایی فرصتهای شغلی داخلی در محدوده استقرار فعالیت خود به جویندگان کار کمک می نمایند تا با معرفی شغل مناسب با وضعیت شخص نیاز این افراد را مرتفع نمایند.

مهدی اسلام خواه تصریح کرد: پیدا کردن شغل دلخواه نیاز به پیگیری و مراجعه به بنگاههای اقتصادی دارد که با روی کارآمدن موسسات مزبور در سطح هر شهرستان و ارتباط گرفتن کارشناسان آن با واحدهای کاری دسترسی جویندگان کار به شغل مناسب را آسان کرده است.

وی در پایان افزود: هم اکنون در شهرستان بجنورد ۸۷ ، جاجرم ۱۵ ، اسفراین ۷۵ ، مانه و سملقان ۱۰، فاروج ۷ ، و شیروان ۲ شغل بلا تصدی و در انتظار کارجویان دارد، که از مردم شریف خواستاریم نسبت به مراجعه به کاریابی های مستقر در هر شهرستان مبادرت ورزند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز