سفیران برتر سلامت دانش‌آموزی در خراسان شمالی تقدیر شدند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۹۵۷۴
سفیران برتر سلامت دانش‌آموزی در خراسان شمالی تقدیر شدند
اختتامیه ششمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی به‌مناسبت هفته سلامت با همکاری اداره‌کل آموزش و پروش و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار و از برترین‌های سفیر سلامت دانش‌آموزی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا اکبری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این آیین همراهی سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبین سلامت آموزش و پرورش در بحران کرونا با دانشگاه را ارزنده و ارزشمند برشمرد.

وی ضمن تقدیر از حضور و مشارکت فعالان سفیران سلامت دانش‌‌آموز تصریح کرد: آموزش و ترویج خود مراقبتی و پیشگیری بیش از هر زمان دیگر باید مورد توجه قرار بگیرد و سفیران سلامت مدارس می‌توانند در این راه نقش چشمگیری ایفا کنند.

ابوالقاسم اکبری، مدیر کل آموزش و‌ پرورش خراسان‌ شمالی نیز در این آیین، گفت: کارشناسان سلامت و تربیت‌بدنی و سفیران سلامت دانش‌آموزی پیش‌قراولان سلامت در مدارس هستند.

وی افزود: متاسفانه در جامعه امروزی شاهد کم تحرکی در میان نسل های جدید و کودکان هستیم که پیامد آنها افزایش بیماری های جسمی و روحی در میان این عزیزان است و با توجه به اهمیت این موضوع چندین سال است مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای به «تحصیل، تذهیب و ورزش »میان کودکان و نوجوانان در آموزش و‌ پرورش داشته اند و با توجه به سند تحول بنیادین و‌ بیانیه گام دوم انقلاب که چراغ روشن راه ما در آموزش و‌پرورش است، تمام تلاشمان این است در این سه زمینه که تربیت تمام ساحتی دانش آموزان را نیز به گونه ای دربرمی گیرد، بصورت جدی و قوی تر وارد عمل شویم.

انتهای پیام

نظر شما