تخصیص اعتبار برای تکمیل خانه‌های بهداشت در روستاهای خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۳۳۱۳۰۷
تخصیص اعتبار برای تکمیل خانه‌های بهداشت در روستاهای خراسان شمالی
معاون توسعه مدیریت، منابع‌ و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بازدید از پروژه خانه بهداشت روستای بیدک دشت شهرستان گرمه از تخصیص اعتبارات جدید برای توسعه خانه‌های بهداشت روستایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر حسن براتی‌زاده در این بازدید اظهار کرد: خانه بهداشت روستای بیدک با متراژ ۷۵ مترمربع با مشارکت دانشگاه و مجمع خیرین سلامت استان آغاز شد اما این پروژه به علت کمبود اعتبار در مرحله سفت‌کاری متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، اعتبار جدید به میزان 2.5 میلیارد ریال به این پروژه تخصیص یافت، ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی مجمع خیرین و نظارت دفتر فنی دانشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تسریع در روند اجرای پروژه و بهره برداری آن باشیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید توصیه‌های لازم‌الاجرا در راستای مرتفع شدن موانع و مشکلات موجود ارائه داد تا با تحقق این امر، شرایط مساعد برای تسریع در روند اجرایی پروژه فراهم شود.

دکتر براتی‌زاده همچنین از تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی به 8 خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و افزود: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز