۷۴۳ پرونده تخلف اقتصادی ۲ هفته اخیر در خراسان شمالی تشکیل شد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۳:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۱۳۱۷
۷۴۳ پرونده تخلف اقتصادی ۲ هفته اخیر در خراسان شمالی تشکیل شد
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان گفت: ۷۴۳ فقره پرونده تخلف اقتصادی بازاریان استان در حدود ۲ هفته گذشته تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی وفاخواه اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار استان از ۱۸ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است و اکنون ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶ هزار و ۲۵۰ مورد بازرسی از بازار استان انجام شده است که منجر به تشکیل پرونده و برخورد با متخلفان شده است افزود: در این مدت بیشتر تخلفات شامل گران‌ فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و عدم اعلام موجودی بوده است.

وی گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار برای رصد فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی در سراسر استان در حال اجرا است و در آن بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بازرسان شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف سراسر استان مشارکت دارند.

وفاخواه اظهار داشت: در این طرح ۱۰۰ گروه بازرسی در استان حضور دارند که ۷۰ گروه در مرکز استان حضور داشته و ۳۰ گروه، بازار سایر مناطق استان را نظارت و بررسی می کنند.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهروندان سراسر استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

اکنون حدود ۲۶ هزار واحد صنفی شامل پنج هزار و ۵۷۶ واحد تولیدی، چهار هزار و ۶۴۸ واحد ارائه خدمات فنی، ۱۲ هزار و ۴۶۳ واحد توزیعی و سه هزار و ۲۳۱ واحد خدماتی در خراسان شمالی زیر نظر ۱۳۸ اتحادیه صنفی این استان فعالیت دارند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز