مطالعه و اجرایی شدن ۴ کارخانه جدید در اسفراین

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۹۷۸۷
مطالعه و اجرایی شدن ۴ کارخانه جدید در اسفراین
حسین پور رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم اسفراین با اعلام این مطلب گفت:در جلسه مشترکی که باحضور استاندار خراسان شمالی در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران داشتیم، توجه ویژه به صنایع پایین دستی مجتمع صنعتی و لوله گستر مطرح گردید که در همین زمینه مطالعه واجرای احداث ۴ کارخانه دراسفراین به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در ادامه افزود:باتوجه به امکانات و توانمندیهای این دومجتمع،مطالعات اولیه احداث این کارخانجات توسط متخصصین این دو  کارخانه عظیم انجام شد که درنهایت ایجاد کارخانجات تولید چرخ قطار، مقاطع فولادی،  تولید لوله های بادوام آلیاژی مورد نیاز صنایع و همچنین  توسعه مجموعه کوره_های فولادی مصوب شد که امیدواریم در طی سالهای آتی عملیاتی شود.

حسین پور تعیین تکلیف معدن آلبلاغ اسفراین را خواستار شد و افزود: در جلسه ای که با مدیرعامل ایمیدرو داشتیم بحث سرمایه گذاری معدن آلبلاغ اسفراین و معادن دیگر استان مطرح شد که با این پیگیری تعیین تکلیف و سرمایه گذاری آن مصوب گردید.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جلسه با مدیر عامل شستا خواستار تسریع در مطالعه  و سرمایه گذاری این هلدینگ اقتصادی برای  پساب اسفراین شد که در نهایت، این طرح مهم وضروری برای شهرستان به تصویب رسید.

نماینده مردم شریف اسفراین با اعلام این مطلب که سفر رئیس جمهور محترم به خراسان شمالی،منشاء خیر و برکت برای استان وشهرستان خواهد بود که برای این مهم،در نشست مشترک با استاندار محترم و سایر نمایندگان استان که امروز در تهران انجام شد، پروژه های مهم و اولویتدار شهرستان بررسی گردید که امیدواریم بتوانیم در مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان،به تصویب برسانیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز