استاندار خراسان شمالی: تلاش مدیران دستگاه های اجرایی، تحقق آمال ها و مطالبات مردم باشد

۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - ۱۳:۵۷:۵۲
کد خبر: ۱۳۴۰۶۷۵
استاندار خراسان شمالی:  تلاش مدیران دستگاه های اجرایی، تحقق آمال ها و مطالبات مردم باشد
استاندار خراسان شمالی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت : با توجه به تاکیدات دولت مردمی آیت الله رییسی که محور تمام امور را پاسخگویی به مطالبات و نیازهای مردم قرار داده لذا مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز مکلف به تحقق این مطالبات مردمی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با ابراز گلایه از عملکرد ضعیف دستگاه های اجرایی در خصوص احصا مشکلات ادارات ، افزود: بارها تحقق شعار سال را منوط به احصا مشکلات دستگاه های اجرایی و تدوین کتابچه و سپس تعریف پروژه های اساسی عنوان کردیم اما تاکنون بازخوردی از سوی دستگاه های اجرایی دیده نشده است .

وی افزود : اعتبارات نباید تنها در قالب تدوین یک کتاب در قفسه های کتابخانه ها خاک بخورد بلکه در این راه ضروریست تا از نظرات مشاوران قدرتمند و توانمند برای توسعه و پیشرفت استان بهره گرفت ‌.

دکتر حسین نژاد با بیان اینکه محور اصلی خراسان شمالی کشاورزی و دامپروری است ، گفت : یکی از طرح های مهم استان باید دانش بنیان کردن حوزه کشاورزی و دامپروری باشد و تمام دغدغه های استانی نیز برای این حوزه حل شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر رعایت انضباط مالی در اجرای بودجه ، جذب اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ و شکل گیری کمیته های برنامه ریزی در شهرستانها تاکید کرد .

انتهای پیام

نظر شما