دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی ۱۱ رتبه کشوری در پرسش‌ مهر کسب کردند

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۱۰۹۳
دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی ۱۱ رتبه کشوری در پرسش‌ مهر کسب کردند
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت : دانش‌آموزان خراسان‌ شمالی ۱۱ رتبه کشوری در پرسش‌ مهر کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد عقیقی  اظهار کرد : دانش‌آموزان این استان ۱۱ رتبه برتر و شایسته تقدیر در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر رئیس‌جمهوری کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در توضیح این خبر اعلام کرد: ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست، سوالات مطرح شده در نخستین روز سال تحصیلی از سوی رئیس جمهور به عنوان موضوع های پرسش مهر ۱۴۰۰ بوده است.

محمد عقیقی افزود: در مرحله آموزشگاهی این مسابقه ۴۲ هزار دانش آموز شرکت داشتند که ۱۳۰ نفر حائز رتبه در مرحله استانی شدند و از ۷۰ اثر ارسالی به مرحله کشوری ۱۱ دانش آموز منتخب کشوری شدند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مهلا خداکانلو، شایان درخشان و ضحی پور هاشمی موفق به کسب رتبه اول در رشته های شعر(شهید لندی)، تصویرسازی و نقاشی شدند و ثنا صادق، رتبه دوم رشته نماهنگ را کسب کرد. همچنین زهرا رحیم زاده، مهلا قاسمی، بهار نیاکان، پویا اخلاقی و نگین افسری موفق به کسب رتبه های سوم مشترک و شایسته تقدیر در رشته های مستند، تصویرسازی، داستان و نقاشی شدند.

محمد عقیقی اضافه کرد: دانش آموزان بهناز نیستانی و سیده مریم رسولی در بخش سخنی با رئیس جمهور به عنوان منتخب کشوری معرفی شدند.

معاون پرورشی ، فرهنگی استان در پایان به دانش آموزانی که رتبه های برتر کشوری و شایسته تقدیر را کسب کرده اند تبریک ویژه گفت و از زحمات تمامی همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیز سطح استان برای حضور فعال و گسترده در این دوره از مسابقات قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز