۱۲ هزار میلیارد تومان ارمغان سفر رییس جمهور به استان خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۷:۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۳۶۰۷
۱۲ هزار میلیارد تومان ارمغان سفر رییس جمهور به استان خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان بر مواردی همچون ارمغان ۱۲هزار میلیارد تومانی سفر رییس جمهور به استان ، انتصاب مدیران تحول گرا و حل مشکلات خبرنگاران در چارجوب قانون تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه سیاست کلی ما برای سفر رییس جمهور اتمام پروژه های نیمه تمام بود ، افزود : منظم ترین و بهترین برنامه ریزی صورت گرفته برای سفرهای استانی رییس جمهور در خراسان شمالی به وقوع پیوست .

وی خاطر نشان کرد : تلاش تمام مدیران و معاونان مجموعه استانداری شناسایی پتانسیل ها و جذب اعتبارات برای موضوعات مهمی همچون راه و بیمارستان راز و جرگلان ، انتقال پساب و آب های مرزی ، فاز دوم پتروشیمی بود.

دکتر حسین نژاد افزود : مطابق نظر حوزه ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ، بازرسی کل کشور و دست اندر کاران اصلی سفر ریاست جمهوری ، نظم و شکوه و عظمت سفر رییس جمهور به خراسان شمالی وصف ناپذیر بوده است چی با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه ای برای بخش کشاورزی استان در سفر رییس جمهور در نظر گرفته شده ، گفت : بر مبنای شاخص های توزیع ، تمام شهرستان ها از این اعتبارات منتفع خواهند شد .

وی تصریح کرد: هزار ساعت با کارشناسان حوزه رییس جمهور در استان جلسات مختلفی جهت پیگیری مطالبات مردم استان برگزار شد که ماحصل آن مصوبات خوبی برای توسعه سریع تر استان شد .

دکتر حسین نژاد به موضوع انتصابات نیز اشاره کرد و افزود : روحیه مردمی و عدالت خواهی رییس جمهور موجب شده تا نیروهای تحول گرا در مناصب مدیریتی قرار گیرند لذا بر مبنای معیارهای دولت، خراسان شمالی نیز به دنبال انتصاب مدیران با این شاخصه ها است اما توصیه ما عدم پیشداوری برای هر نوع انتصابی است . وی سهم خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۱ از صندوق عدالت و توسعه دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد : این اعتبار در راستای اتمام برخی پروژه های عمرانی و کمک به بخش تولید هزینه می شود.

دکتر حسین نژاد در ادامه افزود: همچنین ۱۲تا ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبارات برای بخش تسهیلات در سفر رییس جمهور به استان نیز در نظر گرفته است. وی اشاره به ظرفیت معادن استان داشت و گفت : شرکت ایمیدرو ملزم به تعیین تکلیف کردن معدن آلبلاغ اسفراین است ضمن اینکه یک نقشه راه بعنوان مبادله توافقات هم صورت گرفته است . استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اجرایی شدن پروژه های مصوب سفر رییس جمهور برنامه زمان بندی شده ارائه شده ، گفت : هر اعتباری برای هر بخشی که پیش بینی شده دارای برنامه زمان بندی شده است.

دکتر محمد رضا حسین نژاد به موضوع ایجاد بازارچه های دائمی محصولات که از تاکیدات رییس جمهور نیز در این سفر بود داشت و گفت : برای این بازارچه دائمی باید نقاطی از استان همچون سالن و ایجاد غرفه برای متقاضیان در نظر بگیریم .

وی اطلاع رسانی درست و واقعی را لازمه کار مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت : اطلاع رسانی واقعی باید بعنوان یک اصل مورد تمام مدیران دستگاه های اجرایی باشد زیرا با این آمار درست می توانیم مسیر رشد را سرعت ببخشیم .

وی در بخش دیگر سخنان خود را خبرنگاران زبان مردم برای بیان واقعیت ها و مطالبات دانست و گفت: قلمی که برای رضای خداوند و اعتلای استان به کار برود مقدس است بنابراین در جهت رفاه حال خبرنگاران مشکلات آنان را در چارجوب قانون حل خواهیم کرد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز