از هر برنامه ای که در راستای اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر باشد حمایت می کنیم

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۴۹۸۴
برگزاری جشنواره نه به اعتیاد با حضور کارافرینان، خیرین و سمن های استان خراسان شمالی با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر کل تعاون کار ور فاه اجتماعی تاثیر اشتغال و بهره وری آن در پیشگیری از اعتیاد و عدم گرایش مجدد به سمت این معضل خانمان سوز را دارای اهمیت عنوان کرد.

مهدی اسلام خواه گفت: احیاء انسان و حفظ اشتغال آیندگان وابسته به شناخت درست از موضوع اعتیاد می باشد ، که این مهم با مطالعه و ارتقاء سطح علمی در جامعه می تواند تاثیرات مثبت ایجاد نماید.

وی همچنین خواستار پیگیری مستمر برنامه های ترویجی و تدوین و بروزرسانی آنها در جهت بازداری جامعه از اعتیاد و عدم برگشت مجدد افراد به سمت این معضل شد.

اسلام خواه با بیان اینکه از هر برنامه ای در جهت ایجاد اشتغال بهبود یافتگان حمایت خواهیم کرد افزود: با توجه به پتانسیل های موجود در استان ، و استفاده از ظرفیت مراکز حرفه آموزی و پرداخت تسهیلات اشتغال زا با سود اندک به جامعه هدف می توان راهبرد مثبتی در راستای کاهش اعتیاد ایجاد کرد.

در پایان اعضای حاضر در جلسه با بیان اینکه نقش جامعه در ایجاد اشتغال و آماده سازی بستر آن توسط دولت یکی از حلقه های مهم و تاثیر گذار در دوری از اعتیاد خواهد بود.

گفتنی است در پایان این نشست از چند نفر از کارگران بهبود یافته از دامن مواد مخدر در سطح استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز