احداث ۵ طرح صنعتی در بزرگترین شهرک صنعتی خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۵۸۲۸
احداث ۵ طرح صنعتی  در بزرگترین شهرک صنعتی خراسان شمالی
احداث ۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شیروان با اشتغالزایی بیش از ۳ هزار نفر نفر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وزیر صمت در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به دیار گنجینه فرهنگ ها و‌معرفت ها وارد شیروان شد تا در بزرگترین شهرک صنعتی استان کلنگ احداث دو مجتمع صنعتی فروآلیاژ و کاربرد سیلیسیم و رو به زمین بزند. واحد صنعتی فرو آلیاژ که یک واحد تولید محصولات اولیه است توسط شرکت خصولتی ایمیدرو با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۳۰ نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر غیر مستقیم احداث می شود. محصولات این واحددصنعتی کاربرد بسیاری در کارخانجات تولید فولاد و صنایع شیمیایی دارد.

واحد صنعتی دانش بنیان کاربید سیلیسیم دیگر مجتمع صنعتی است که احداث آن در این سفر با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

محصول تولیدی این مجتمع نیز به عنوان ماده اولیه تولیدات محصولاتی چون سرامیک های پیشرفته و صنایع نسوز و ساینده به کار می رود. این مجتمع صنعتی ۱۰۰ نفر را به طور مستقیم مشغول به کار می کند.

راه اندازی مجدد بزرگترین واحد تولیدی شهرک صنعتی شیروان پس از ۴ سال از دیگر برنامه سفر وزیر صمت در شیروان بود. مجتمع تولیدی لایه سبحان در زمینه تولید الیاف شیشه ۴۷۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم دارد.

تکمیل احداث یک شرکت تعاونی تولید چوب و آغاز پروژه احداث پست فوق توزیع ۱۳۲ کیلو وات شهرک صنعتی شیروان با ظرفیت ۲۲ مگاوات دیگر مواردی بودند که با حضور فاطمی امین انجام گرفت. وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم ۸۰ پروژه برای خراسان شمالی تعریف کرده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز