فراخوان جشنواره نمایش خیابانی خراسان شمالی منتشر شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۶۴۷۴
فراخوان جشنواره نمایش خیابانی خراسان شمالی منتشر شد
فراخوان جشنواره نمایش خیابانی خراسان شمالی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، موسسه فرهنگی و هنری آفرید با همکاری معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور اشاعه فرهنگ آئین و تقویت هنرهای نمایشی استان و جلوگیری از اعتیاد و مواد مخدر جشنواره تئاتر خیابانی در نیمه نخست سال 1401 برگزار می نماید.

براساس این گزارش؛ متقاضیان برای حضور در جشنواره لازم است با تکمیل فرم ارائه شده و ارسال مدرک درج شده در فراخوان آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و مراحل ارزیابی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره مستقر در موسسه فرهنگی و هنری آفرید بجنورد اعلام نمایند، نحوه برگزاری جشنواره با توجه به پروتکل های بهداشتی و شرایط زمانی برگزار خواهد شد، موضوع آثار نمایش مواد مخدر با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد در آینه قرآن و عترت  از جمله شرایط بخش های این جشنواره خواهد بود.

بنابراین گزارش؛ آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره سی ام تیرماه جاری، بازبینی آثار نیمه اول مردادماه، زمان برگزاری جشنواره نیمه دوم شهریور می باشد.

علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی موسسه فرهنگی و هنری آفرید(میدان خرمشهر، 16 متری اول فرهنگیان، روبه روی هنرستان مدرس) ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09155840571 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز