تردد بیش از ۲۷ میلیون خودرو در محورهای استان

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۴۸۱۰۷
تردد بیش از ۲۷ میلیون خودرو در محورهای استان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از تردد 27 میلیون و 945 هزار و 614 خودرو طی سه ماه نخست سال جاری در محورهای برون شهری استان و افزایش 46 درصدی ترافیک در ورودی و خروجی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، جعفر شهامت گفت: در این مدت بیش از 2 میلیون و 502 هزار خودرو وارد استان و بیش از 2 میلیون و 511 خودرو از محورهای استان خارج شدند که در مقایسه با سال قبل به ترتیب 46 درصد و 47 درصد افزایش یافته است.

وی بیشترین متوسط تردد روزانه سه ماهه گذشته را محور بجنورد – شیروان ( بجنورد ) و بالعکس ذکر کرد و ادامه داد: طی این مدت، محور دارای بیشترین تردد (براساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) چمن بید – جنگل گلستان(چشمه خان) و بالعکس و اسفراین – بجنورد (بجنورد) و محور دارای کمترین تردد ( بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور )، صفی آباد – گراتی و بالعکس و سنخواست – جاجرم و بالعکس بوده است همچنین محورهای شیروان – فاروج و بجنورد – شیروان (سیساب) بیشترین سرعت متوسط را داشتند.

به گفته شهامت، حدود 14 درصد تردد ورودی استان بیشتر از 2 روز ماندگاری در استان داشته اند همچنین بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوطه به خراسان رضوی،گلستان و مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: از کل تردد ثبت شده در محورهای خراسان شمالی، 89 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک و بقیه مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز