زیرساخت های شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد( سیساب ) تکمیل می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۶۳۰۸
زیرساخت های شهرک صنعتی شماره ۳ بجنورد( سیساب ) تکمیل می شود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با اشاره به وجود واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد، گفت: زیرساختها وتاسیسات مورد نیاز واحد‌های تولیدی این شهرک صنعتی به منظور حمایت از سرمایه گذاران تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی نوایی در نشست بررسی مشکلات شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد، بر همفکری و هم افزایی در خصوص رفع مشکلات و پیش رفتن گام ‌به گام نسبت به حل مسائل تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی خاطر نشان کرد:  نخستین گام برای حل مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کلی آن‌ها، احصای مشکلات و تصمیم و اقدام برای کاهش آن‌ها دانست .

نوایی گفت: تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات مناسب، مشکلات ، تنگنا‌ها و کمبود‌های بخش صنعت استان به ویژه این شهرک‌ صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.

وی با اعلام حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در استان مطرح کرد: برای حضور متقاضیان در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین توسعه واحدهای صنعتی مستقر، برنامه های حمایتی متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین ادامه داد: زیرگذرهای دسترسی به شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد جهت حل مشکل رفت وآمد به این شهرک، فعال است.

لازم به ذکر است در این نشست پاکمهر نماینده مجلس شورای اسلامی ، باقرپور فرماندار بجنورد، حاجی بگلو مدیرکل صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ، به ارایه نقطه نظرات و دیدگاه های خود برای حل مشکلات این شهرک صنعتی پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز