هیات تفکر کارآفرینی و اشتغال در خراسان شمالی شروع به کار کرد

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۷۳۹۵
هیات تفکر کارآفرینی و اشتغال در خراسان شمالی شروع به کار کرد
هیات تفکر کارآفرینی و اشتغال برای اولین بار در کشور و با طراحی و ایده پردازی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با حضورمتفکران و صاحب نظران حوزه کسب و کار و کارآفرینی استان اعم از بخش دولتی و غیر دولتی بعنوان عضو هیات و بهره گیری از گروه بیشماری از محققان و ایده پردازان فعال وعلاقه مند در این اداره کل تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تجمیع اندیشمندان و صاحب نظران حوزه کسب و کار و کارآفرینی هیات تفکر را ظرفیت خوبی برای فضای کسب و کار استان دانسته و اهمیت به صاحبان ایده و تفکر پویا را عامل اصلی در شکل گیری اشتغال پایدار برشمرد.

مهدی اسلام خواه تصریح کرد: افزایش هم اندیشی رمز پایداری بنگاه اقتصادی می باشد و توجه به اندیشه و فعالیت دانش بنیان ضرورت و رویکردی مهم برای فعالان بخش اقتصادی خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پایداری اشتغال مهمتر از ایجاد اشتغال است افزود: باید در طرح های اشتغالزا مطالعات و شناسایی موقعیت ها و رعایت های حریم صنفی به نحوی باشد که تضمین کننده اشتغال و اقتصاد آن باشد.
اسلام خواه در پایان خواستار شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت های دانش بنیان بومی در ارتقاء کسب و کارو ایجاد اشتغال پایدار در استان شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز