اعزام ۲۵۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف خراسان شمالی

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۷۴۳۵
اعزام ۲۵۰ مبلغ دینی به مناطق مختلف خراسان شمالی
حجت‌الاسلام ناصر هدایتی معاون فرهنگی، تبلیغات اسلامی استان گفت؛ روحانیون با حضور در محافل و مساجد نسبت به تبیین و تبلیغ معارف الهی و قرآنی اقدام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، وی افزود: پاسخ به شبهات جوانان، تبیین اهداف قیام سیدالشهدا (ع)، بیان مباحث اعتقادی، اخلاقی، توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه از برنامه‌های مبلغان در دهه اول ماه محرم است.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا مبلغان دینی به شکلی محدود اعزام می‌شدند، گفت: اعزام این تعداد از مبلغ در راستای تبلیغ فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود و مردم در صورت نیاز به مبلغ به اداراه تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها مراجعه و درخواست خود را ارایه دهند.

وی با بیان اینکه امید آفرینی و جمعیت، محور اصلی سخنرانی تمام برنامه‌ها در ماه محرم خواهد بود، گفت: نشست‌های مختلف از چند روز گذشته با هیات‌های مذهبی، مداحان و روحانیون برگزار شده است و تاکنون ۴۰ عنوان ویژه برنامه ماه محرم برنامه ریزی شده است.

این مبلغان اعزامی، جدای از روحانیون مستقر در روستا‌های استان هستند که همواره در این مناطق فعالیت‌های تبلیغی انجام می‌دهند.

خراسان شمالی هزار و ۱۰۲ مسجد دارد که ۹۰۰ باب آن مربوط به نواحی روستایی است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز