استاندار خراسان شمالی: خبرنگاران بازوان ارزشمند دولت در انعکاس و اطلاع رسانی رویداد ها هستند

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۱۹۴۵
استاندار خراسان شمالی: خبرنگاران بازوان ارزشمند دولت در انعکاس و اطلاع رسانی رویداد ها هستند
استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار در بازید پنج ساعته از دفاتر خبرگزاری ها و نشریات استان گفت :خبرنگاران بازوان ارزشمند ارتباط مردم با بدنه دولت هستند، لذا مدیران نباید از نقد خبرنگار ناراحت شوند زیرا همه ما در مسیر اعتلا و رشد استان حرکت می کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه خبر باید سازنده باشد، افزود : خبرنگاران با برقراری ارتباط مثبت بین مردم و مسئولان موجبات امید بخشی به مردم را فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیان واقعیت ها از سوی خبرنگاران ضروری است ، گفت : این واقعیت ها باید جنبه سازندگی داشته باشد لذا برای انعکاس اخبار ، ضروریست تا افراد متخصص، آگاه و مسلط به حوزه های مختلف تربیت شوند .

دکتر حسین نژاد به نقش مهم و ارزشمند خبرنگاران در اعتلای موضوعات مختلف جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: آگاهی و حضور به موقع در تمام صحنه ها از رسالت مهم کار خبرنگاران است به طوری که پیشرفت یک جامعه در گرو نوع ارتباط با مردم بوده که این مهم توسط خبرنگاران و رسانه ها محقق می شود .

وی به تقویت زیر ساخت ها برای رفاه بیشتر کار خبرنگاران تاکید کرد و گفت : با تقویت زیر ساخت ها دیگر نیازی به استفاده از کاغذ در جهت حفظ محیط زیست نخواهد بود.

دکتر حسین نژاد افزود: با کمک دولت ، نمایندگان مجلس و بهره مندی از ظرفیت های قانونی مشکلات رسانه های استان را حل خواهیم کرد .

وی بر ضرورت دقت و مراقبت در انعکاس درست اخبار از سوی خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت : ضروریست تا حق مطلب برای جامعه مخاطب توسط خبرنگاران و رسانه ها ادا شود زیرا خبرنگار باید حقیقت خبر را انعکاس دهد.

گفتنی است در این بازدید ها خبرنگاران به بیان دغدغه های حوزه کاری خود پرداختند .

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز