نخستین کارگروه استانی جام پرچم برگزار شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۱۱۴
نخستین کارگروه استانی جام پرچم برگزار شد
حمید امیری گفت: ورزش روستائی و عشایری نیازمند یک بازنگری و تحول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، نخستین کارگروه جام پرچم باحضور مدیرکل ورزش و جوانان،معاون توسعه ورزش و نمایندگان برخی از دستگاه های اجرائی استان در سالن اجتماعات اداره کل برگزارشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه ضمن دغدغه از اختصاص اعتبارات مالی محدود پیش بینی شده برای خراسان شمالی خواستار نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمک دستگاه ها برای برگزاری هرچه بهتر این رقابتها شد.

وی گفت :روستائیان به لحاظ شرایط اقلیمی و جغرافیای و امکانات محدود امروز با معضلی به نام فقر حرکتی و محدودیت های ورزشی مواجه هستند.

امیری خواستار کمک سایر دستگاه ها در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات شد گفت: جام پرچم مقدمه ی ایجاد فرهنگ ورزش در زندگی روزمره مردم بویژه روستائیان است تا از معضلات و آسیب های اجتماعی در آینده پیشگیری نماید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه ۲۳۴۰ ورزشکار روستائی و عشایری در قالب ۲۴۳ تیم از هفت شهرستان استان در این رقابتها شرکت نموده اند گفت: مسابقاتی که وزارت ورزش و جوانان امسال در قالب جام پرچم پیش بینی کرده است از ماه گذشته در برخی از استان های کشور آغاز شده و از نیمه دوم مردادماه در خراسان شمالی شروع خواهد شد.

داود خدابنده اظهار کرد:برای برگزاری این مسابقات که در رشته ی مینی فوتبال پیش بینی شده است از ماه ها قبل برنامه ریزی شده،کارگروه های شهرستانی تشکیل شده و در پایان بنابر تصمیمات استانی هیئت فوتبال استان برگزاری دوره اول این جام را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز