تأکید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در حمایت مالی از خانواده های زندانیان نیازمند استان

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۳۶۵۱۰۲
تأکید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در حمایت مالی از خانواده های زندانیان نیازمند استان
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار با تعدادی از خانواده های زندانیان نیازمند در استان، از پیش بینی برنامه های فرهنگی و آموزشی و اتخاذ تدابیر ویژه و بکارگیری تمهیدات لازم حمایتی در راستای بهبود وضعیت معیشتی و رفع مشکلات مبتلابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، تصریح کرد:زندان مکان اجرای یکی از مجازات هایی است که سالب آزادی های فردی افراد است و در موارد مقتضی از آن استفاده می شود و  طبعا در کنار آثار تنبیهی اعمال این مجازات، ممکن است محبوس شدن یک فرد پیامدهای منفی نیز به ویژه برای اعضاء خانواده  زندانی در پی داشته باشد.

وی اظهار کرد: خانوادههای برخی از زندانیان به علت محبوس شدن سرپرست و نان آور خانواده، با مشکلات اقتصادی عدیده ای مواجه هستند، لذا مصمم هستیم در جریان سرکشی از این خانواده ها، اهم مسائل و مشکلات مبتلابه را شناسایی و با پیگیری های لازم در راستای رفع آن تلاش کنیم.

براتی زاده با اشاره به مبانی دینی و آموزه های قرآنی در زمینه کمک و حمایت از نیازمندان، خاطرنشان کرد: یکی از بهترین مصادیق انفاق، اهداء کمک های مؤمنانه به خانواده های زندانیان نیازمند است که یقینا تحقق این امر می تواند گوشهای از آلام آنان را التیام و بهبود بخشد.

مقام عالی قضایی استان  با اشاره به نقش محوری رسانه ملی در راستای اشاعه فرهنگ پسندیده انفاق در جامعه از مدیر کل صدا و سیما خواست  تدابیری اتخاذ شود تا با تولید و پخش محتوای آموزشی و فرهنگی و ایجاد مشوق های انگیزشی لازم، این  امر خداپسندانه  بیش از پیش در جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی همچنین با اشاره به  در پیش بودن سال تحصیلی جدید ،خطاب به  مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد استان توصیه کرد:در تأمین نیازمندی های دانش آموزان و محصلین خانواده های مددجویان  نیازمند تلاش و اهتمام جدی تری داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز