خرید حمایتی ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده از دامداران خراسان‌شمالی

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۶۴۳۶
خرید حمایتی ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده از دامداران خراسان‌شمالی
مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: از تاریخ شروع طرح خرید حمایتی دام تاکنون به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده به قیمت هر کیلو ۸۵۰ هزار ریال، جمعأ به مقدار وزنی ۱۰۵ تُن از دامداران استان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، یوسف حمایلی با اعلام خرید حمایتی مباشرتی دام زنده سبک توسط تشکل های مدیریت تعاون روستایی استان، اظهارکرد: در راستای حمایت از دامداران استان و کمک به چرخه تولیدو رونق وتشویق بیشتردامداران به تولید دام سبک و سنگین در سطح استان، شرکت های وابسته به مدیریت تعاون روستایی خراسان شمالی از تیرماه سالجاری اقدام به خرید دام زنده سبک از دامداران نموده اند.

وی گفت‌: از ابتدای تیرماه سالجاری اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی گاوداران و دامپروران خراسان شمالی وابسته به تعاون روستایی استان، به عنوان مباشر شرکت پشتیبانی امور دام کار خرید دام زنده سبک را به صورت حمایتی مباشرتی انجام می دهد و اتحادیه مذکور، پس از خرید دام سبک اقدام به کشتار نموده و آن را به‌صورت لاشه به پشتیبانی امور دام استان تحویل می‌دهد.

مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی افزود: از تاریخ شروع زمان خرید دام تاکنون به میزان ۲ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک زنده به قیمت هر کیلو ۸۵۰ هزار ریال، جمعأ به مقدار وزنی ۱۰۵ تُن از دامداران استان خریداری و به پشتیبانی امور دام استان تحویل گردیده است.

وی ادامه داد: امید است که با ادامه این روند شاهد تولید بیشتر در استان و رونق اقتصادی در سطح منطقه باشیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز