۸۵ طلبه با آموزش و پرورش خراسان شمالی همکاری می کنند

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۰۶۹۵
۸۵ طلبه با آموزش و پرورش خراسان شمالی همکاری می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۸۵ طلبه به عنوان مربی پرورشی در سال تحصیلی(۱۴۰۱-۱۴۰۲) با آموزش و پرورش استان همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالقاسم اکبری در گردهمایی مربیان پرورشی و فرهنگی خراسان شمالی اظهار داشت: هر یک از این طلبه در حوزه پرورشی مدارس استان، ۱۲ساعت در هفته تدریس خواهند داشت.

وی با اشاره به کسب ۵۲رتبه برتر جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰توسط دانش آموزان استان، گفت: کسب ۹رتبه اول، چهار رتبه دوم، چهار رتبه سوم و ۱۰رتبه برگزیده در جشنواره «فردا» از مهمترین موفقیت های دانش آموزان خراسان شمالی است.

اکبری تصریح کرد: همچنین در یازدهمین جشنواره نوجوان سالم در سطح خراسان شمالی، هفت هزار و ۶۲اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و از این تعداد ۱۵۹اثر دانش آموزی و ۱۴اثر مربوط به همکاران فرهنگی در این جشنواره برگزیده شد.

وی افزود: در نهایت ۹اثر دانش آموزی رتبه کشوری کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه به طرح های شهید پژوهی و لاله های روشن در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این طرح ها به منظور ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان اجرا می شود.

۱۸۷هزار و ۷۵دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷هزار و ۱۰۰دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

انتهای پیام

نظر شما