خانواده ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ نماز دارند

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۷۹۹۱۰
خانواده ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ نماز دارند
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: خانواده ها نقش بسزایی در ترویج فرهنگ نماز دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدی فرد در جلسه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اقدامات شایسته این اداره کل در حوزه نماز تقدیر و تشکر کرد .

وی به برگزاری برنامه هایی همچون جلسات آموزشی برای خانواده ها و فرزندان کارکنان اشاره کرد و بیان داشت: ترویج اقامه نماز و فعالیت های فرهنگی و هنری با همکاری خانواده ها امکان پذیرخواهد بود. 
احمدی فرد با بیان اینکه می بایست در بحث فرهنگ سازی دنبال ایده های نو و فعالیت های جدید باشیم، تصریح کرد: در این راستا جشنواره مهرواره ی با خدا حرف بزن، جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و علمی فجر تا فجر نماز ، شناسایی هنرمندان به منظور تولید آثار در حوزه نماز و ... می تواند به ترویج فرهنگ اقامه نماز و فعالیت های مذهبی و دینی کمک شایانی نماید.  
سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه از اولیا به عنوان الگویی نمونه برای فرزندان یاد کرد و افزود: هر چقدر در حوزه فرهنگ سازی فعالیت های دینی و مذهبی تلاش کنیم به همان میزان هم شاهد توسعه و ترویج فعالیت های دینی و مذهبی خواهیم بود. 
حجت الاسلام والمسلمین عباس سرشته با تاکید بر ترویج فعالیت های دینی و مذهبی  افزود: با تبلیغ و ترویج هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های حوزه نماز به حفظ و حراست از جایگاه این فریضه الهی کمک کنیم. 
«سرشته» در ادامه به امضا و انقعاد تفاهم نامه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اقامه نماز خراسان شمالی اشاره و تصریح کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه و ترویج هر بهتر فعالیت های حوزه نماز منعقد و در طول سال اجرایی خواهد شد. 
در ادامه این جلسه از سوی شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از علی اکبر طاهری و مجتبی زیرک از همکاران در آستانه بازنشستگی با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود قدردانی شد.  
گفتنی است؛ ابلاغ صادر شده اعضای جدید شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از سوی تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به آن ها اعطاء شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز