ملت ایران مرز خود را با استکبار و دشمنان انقلاب حفظ می‌کند

۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۳۸۰۶۵۵
ملت ایران مرز خود را با استکبار و دشمنان انقلاب حفظ می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به تداوم توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: علی‌رغم تلاش‌های مذبوحانه دشمنان، ملت ایران مرز خود را با استکبار و غیرخودی‌ها حفظ می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در همایش سراسری تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در بجنورد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس، مسئله مهمی برای جامعه است که قطعاً در یک روز حق مطلب ادا نمی‌شود و باید تمام این هفته را قدر دانست.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه برای برخی مسائل یک بار گفتن کفایت می‌کند، اما مسئله دفاع مقدس از موضوعات مهمی است که باید تکرار شود، خاطرنشان کرد: همه به‌ویژه نسل جوان ما باید با ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس بیش‌ازپیش آشنا شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه تکرار قصه خیانت استکبار به ملت ایران باعث بصیرت افزایی می‌شود، رمز پیروزی نظام اسلامی را ولایت و مردم نام برد و افزود: با توجه به اینکه دسیسه‌های مختلف دشمن در برهه‌های گوناگون بر ملت ایران روا شده، ما مرزمان را با نظام استکباری و غیرخودی‌ها حفظ خواهیم کرد.

وی به تعبیر رهبر معظم انقلاب از خودی‌ها و غیرخودی‌ها اشاره کرد و توضیح داد: خودی‌ها، همان کسانی هستند که دل در گرو دین و نظام دینی داشته و مدافع انقلاب و ولایت‌فقیه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: اما غیرخودی‌ها همان کسانی هستند که دین را برای اداره کشور قبول ندارند و نظام اسلامی دینی را رد می‌کنند؛ همان‌هایی که در برخی اجتماعات و راهپیمایی‌ها، شعار «مرگ بر نظام» را سر می‌دهند و با دشمنان این ملت همراه می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری بیان کرد: دشمنان ما همان مدعیانی هستند که شعار دفاع از حقوق انسانی می‌دهند اما وقتی ما در جریان جنگ تحمیلی به سازمان‌های بین‌المللی بابت استفاده عراق از سلاح‌های شیمیایی شکایت کردیم، با دو قطعنامه سه خطی فقط اعلام کردند: «از کشورهای ایران و عراق تقاضا می‌کنیم از سلاح‌های شیمیایی استفاده نکنند»!

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه استکبار لحظه‌ای از مبارزه با ملت ایران دست برنمی‌دارد، تصریح کرد: در مقابل ملت بصیر ایران، همواره با تبعیت از رهبری و آگاهی در عرصه‌های مختلف، نقشه‌های شوم دشمن را باطل کرده و از سروصداهای دشمن هراسی ندارد.

گفتنی است، برنامه تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت در هفته دفاع مقدس پس از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۶ برنامه‌ریزی شده که سهم خراسان شمالی از این تجلیل ۶ هزار پیشکسوت دفاع مقدس است.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس از این استان در عملیات‌ها حضور داشته‌اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

هفته دفاع مقدس به هفته آغازین جنگ تحمیلی اطلاق می‌شود که از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز