اولیاء شرکاء واقعی در آموزش وپرورش هستند

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۲:۳۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۵۱۸۹
اولیاء شرکاء واقعی در آموزش وپرورش هستند
مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه تیزهوشان نمونه بهشتی متوسطه دو ، به نقش کلیدی اولیاء در ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزش وپرورش و تربیت تمام ساحتی طبق سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت : اولیاء بزرگترین سرمایه گذاران در آموزش وپرورش و قدرت بزرگی در نظام تعلیم و تربیت به شمار می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالقاسم اکبری در این نشست اظهار داشت: اولیاء ارزشمندترین،بالاترین سرمایه زندگی خود را به آموزش وپرورش می سپارند که در این راستا سرمایه گذار واقعی تلقی می شوند. 

 وی افزود :  اولیا می تواند کمک شایانی در نظام تعلیم و تربیت مدرسه اعم از آموزشی، بهداشتی، ورزشی، زیستی و اجتماعی ،زیبایی شناسی، فرهنگی و پرورشی  داشته باشند و در این راستا در اجتماعی شدن فرزندان و نیز جلوگیری از آسیب انزوا طلبی آنان می توانند نقش داشته باشند. 

اکبری  تصریح کرد :اولیاء باید از نیازهای اصلی فرزندان خود از جمله نیاز به محبت آگاه باشند علی الخصوص جوانان در مقطع متوسطه دوم نیاز بیشتری به محبت دارند که اولیاء باید از شکاف بین نسلی در این سن وسال به طور جدی جلوگیری کنند تا فرزندان دچار آسیب های اجتماعی نشوند .

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی ادامه داد:امروز، پیوند اولیا و مربیان بیش از هر زمان دیگری لازم است و تنها این دو نهاد هستند که می توانند با حرکت مکمل و روشن در تربیت و تعلیم بهتر فرزندان این مرز و بوم نقش ایفا کنند.

انتهای پیام

نظر شما