امام‌ جمعه بجنورد: تفرقه‌افکنی و جنگ رسانه‌ای راهبرد همیشگی استکبار علیه نظام اسلامی است

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۷۸۴۶
امام‌ جمعه بجنورد: تفرقه‌افکنی و جنگ رسانه‌ای راهبرد همیشگی استکبار علیه نظام اسلامی است
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه تفرقه و دودستگی راهبرد همیشگی استکبار جهانی علیه اسلام و نظام دینی ما است، از مردم خواست به اخبار تفرقه‌آمیز رسانه‌های معاند توجهی نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت و با موضوع امنیت و آرامش جامعه در پردیس خواهران امام جعفرصادق (ع) دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد تفرقه بین اقوام و سلب آرامش کشور با بهره‌گیری از شگردهای رسانه‌های در تحریک احساسات، حربه‌ای است که دشمنان همواره از آن استفاده می‌کنند.

وی افزود: دشمنان با این اقدامات به خیال خام خود می‌خواهند روند توسعه کشور را متوقف و مانع گسترش ارزش‌های اسلامی شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه تاریخ گویای جنایت‌های استکبار جهانی است، گفت: متأسفانه این روزها کشورهایی حرف از حقوق بشر می‌زنند که اعمال آن‌ها هیچ‌گونه انطباقی با آداب انسانیت ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: آمریکا این روزها کشور ما را تروریست می‌خواند درحالی‌که خود حامی گروهک‌های تکفیری بوده و در بسیاری از جنگ‌های منطقه نقش مهمی داشته است.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: بر اساس برخی از آمارها شش جنگ در ۴۰ سال اخیر در منطقه ما رخ داده و این جنگ‌ها منجر به کشته شدن دو میلیون انسان شده است که در همه این جنگ‌ها آمریکا نقش داشته است.

وی با تأکید بر اینکه در برابر این‌گونه ددمنشی‌های دشمنان اسلام، وحدت کلمه خنثی‌کننده همه نقشه‌های استکبار است، بیان کرد: کشور و ملت ما تاکنون حوادث زیادی را با سربلندی از سر گذرانده که در همه این ابتلائات، آنچه موجب سرفرازی مردم ایران شده، وحدت و یکدلی آن‌ها در برابر دشمن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: باید سعی کنیم با برخی اقدامات فرهنگی و ایجابی، وحدت و همبستگی را بیش از گذشته در کشور تقویت کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز