امام جمعه بجنورد : هدف اغتشاشگران، بر هم زدن امنیت است

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۳۶۵۶
امام جمعه بجنورد : هدف اغتشاشگران، بر هم زدن امنیت است
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه اغتشاشگران اهل اعتراض نیستند بلکه هدفشان نابودی و به آتش کشیدن شهر و برهم زدن امنیت است، افزود: در این زمینه دشمن نیز درصدد است تا با ایجاد اختلاف بین مردم و تفرقه‌افکنی در میان اقوام و پیروان مذاهب مختلف، به اهداف شوم خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری با اشاره به اینکه شروع اغتشاشات و اتفاقات اخیر با یک حادثه بود، گفت: بعد از این حادثه، موج‌سواری و جنگ رسانه‌ای آغاز شد و رسانه‌های انگلیسی آمریکایی و تجزیه‌طلبان با همه ظرفیت به میدان آمده و اخبار جعلی زیادی را علیه ایران بازنشر کردند تا به هدف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر از جنگ ترکیبی استفاده کرده است و در این حوادث از ظرفیت تمامی رسانه‌های معاند استفاده و جنگ روانی را ایجاد کرد، اضافه کرد: این رسانه‌ها از همه ظرفیت‌های خود استفاده و چنان فضای مجازی و افکار جامعه را متشنج کردند که برخی سوار بر موج شکست جمهوری اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: دشمن بعد از عملیات روانی، قطعنامه و بیانیه‌هایی صادر و مسائل حقوق بشری کشور را بهانه کرد و به همین بهانه تحریم‌های بی‌اثری را علیه ملت ایران اعمال نمود تا روحیه ملت را تضعیف کند.

وی جنگ امروز دشمن را جنگی ترکیبی توصیف کرد و گفت: دشمن با تبلیغات و تهدید کسبه موجب رواج اعتصاب شد و سپس فضاهای فرهنگی، اعتقادات و مقدسات این مردم را نشانه گرفت و به دین، قرآن و روحانیت اهانت کرد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: دشمن در گام‌های بعدی اغتشاشات دست به تفرقه‌افکنی بین اقوام کرد، فارس، ترک و بلوچ زد و مذهب شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار داده است.

وی در ادامه به ترور نیروی‌های انتظامی، امنیتی و بسیجیان در جریان ناآرامی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: افرادی در این حوادث به دنبال تخریب اموال عمومی بودند و درعین‌حال نام خود را معترض گذاشته بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با بیان اینکه اغتشاشگران اهل اعتراض نیستند بلکه هدفشان نابودی و به آتش کشیدن شهر و برهم زدن امنیت است، تصریح کرد: اکنون خباثت دشمن بر همه ما آشکار شده؛ چراکه اغتشاشگران به خانه‌های مردم حمله کرده و در سطح شهرها رعب و وحشت ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجی، مخلص و مردمی است و در میدان‌های مختلفی که به حضورش نیاز است، حاضر می‌شود.

وی همچنین به آگاهی و متدین بودن مردم اشاره کرد و افزود: این مردم در عرصه‌های مختلفی چون هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشته و با تمام قوا در برابر دشمن ایستادگی کردند و اکنون نیز در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

گفتنی است، پس از پایان نماز جمعه این هفته، ۱۵۰ حلقه صالحین بسیج در محل مصلای بجنورد تشکیل جلسه دادند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز