ترغیب کارمندان به نماز اول وقت نیازمند اقدامات فرهنگی است

۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - ۱۳:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۴۵۲۳
ترغیب کارمندان به نماز اول وقت نیازمند اقدامات فرهنگی است
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ترغیب کارمندان دستگاه‌های اجرایی به ادای نماز اول وقت نیازمند برنامه‌های هدفمند و اقدامات فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در نشست دبیران شورای اقامه نماز ادارات استان، اظهار داشت: نماز اساسی‌ترین فریضه دینی است و باید برای برپایی آن در ادارات، اقدامات فرهنگی هدفمند انجام شود.

وی افزود: حوزه اقدامات فرهنگی برای ترغیب به این واجب الهی گسترده است؛ اما می‌توان با اقدامات کوچکی چون به نمایش گذاشتن جملات تأثیرگذار بر روی دیوار ادارات، افراد را به حضور اول وقت در نماز تشویق کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: همچنین رئیس و یا مدیرکل هر سازمانی باید برای حضور در نماز اول وقت پیش‌قدم باشند تا همه کارمندان با الگوگیری از او در نمازها شرکت کنند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر نقش نماز در کاهش آسیب‌های جامعه گفت: برپایی نماز جماعت در مکان‌های اداری با افزایش توجه کارمندان به مسائل مذهبی، بی‌تردید نقش مؤثری در افزایش کارایی آنان و سالم‌سازی مکان‌های اداری خواهد داشت.

وی افزود: امام جماعت هر اداره نیز باید بعد از اقامه نماز سعی کند مهم‌ترین مباحث اخلاقی و دینی و دیگر مسائل مهم جامعه را با هدف روشنگری در کمترین زمان ممکن به افراد حاضر ارائه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری از ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی خواست تا برنامه‌های متنوع و جذابی برای ترغیب بیشتر کارمندان به نماز داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز