ساخت هشت هنرستان با مشارکت بخش صنعت در سفر رییس جمهور به استان

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۳:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۴۷۷۱
ساخت هشت هنرستان با مشارکت بخش صنعت در سفر رییس جمهور به استان
محمد وحیدی عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: ساخت هشت هنرستان با مشارکت بخش صنعت در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد که با این هنرستان‌ها بخشی از نیاز فضای آموزشی مهارتی استان تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد وحیدی اظهار داشت: اکنون تنها هدف مجمع نیکوکاران مدرسه ساز ساخت و ساز فضاهای آموزشی نیست بلکه آنان علاوه بر فعالیت های سخت افزاری وارد حوزه های نرم افزاری و کیفیت بخشی نظام آموزشی نیز شده اند.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم نیکوکاران در ساخت فضاهای آموزشی ۴۰درصد است افزود: آموزش و پرورش در این زمینه نسبت به سایر دستگاه ها عملکرد بهتری را نشان می دهد.

وی بر اهمیت آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: اکنون بسترهای فعالیت آموزشی در سطح کشور به خوبی فراهم شده است.

وی ادامه داد: سهمی از مدرسه سازی بر عهده دولت و سهمی نیز با مشارکت خیران تامین می شود و سهم بودجه های دولتی در همکاری با فعالیت های خیرساز به میزان جذب نیکوکار در استان بستگی دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم ، راز و جرگلان  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همین راستا باید مدیران آموزش و پرورش و مدیران دستگاه ها در جذب و مشارکت خیران کوشا باشند تا طرح های خیری بیشتری جذب کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز